Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu - Nabídka práce, průměrné mzdy, platy
Pro profese Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu je v nabídce volných míst úřadu práce aktuálně 21 nabídek zaměstnání s celkem 24 volných míst. Průměrná minimální nabízená mzda je 35 100Kč, průměrná maximální mzda je 41 800Kč. Nabídky práce pro profese Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu můžete níže vybírat podle regionu.
Další členění Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu
Volná místa úřadu práce pro profesi Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu jsou dále podrobně členěna:
Specialisté v oblasti marketingu (112) |
Specialisté průzkumu trhu (23) |
Specialisté v oblasti propagace a reklam.. (12) |
|
Všechny profese |
Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu - nabídky zaměstnání dle regionů
Region | Mzda Od/Do | Nabídek | Čerstvých | Volných míst |
---|---|---|---|---|
region Hlavní město Praha | 28 400 - 35 600 | 7 | 0 | 7 |
region Praha-východ | 25 000 - 40 000 | 1 | 0 | 1 |
region Plzeň-jih | 28 000 - 40 000 | 1 | 0 | 1 |
region Liberec | 75 000 - 75 000 | 1 | 0 | 1 |
region Teplice | 29 400 - 29 400 | 1 | 0 | 1 |
region Přerov | 32 000 - 50 000 | 1 | 0 | 1 |
Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu - nabídky práce dle dovedností, typu úvazku, vzdělání
Podobné nabídky | Mzda Od/Do | Nabídek | Čerstvých | Volných míst |
---|---|---|---|---|
Specialisté v oblasti reklamy a marketi… | 35 100 - 41 800 | 21 | 1 | 24 |
Specialisté v oblasti reklamy a marketi… | 35 900 - 42 900 | 20 | 1 | 23 |
Specialisté v oblasti reklamy a marketi… | 29 700 - 34 200 | 11 | 0 | 14 |
Specialisté v oblasti reklamy a marketi… | 41 100 - 50 100 | 10 | 1 | 10 |
Specialisté v oblasti reklamy a marketi… | 37 300 - 37 300 | 8 | 1 | 8 |
Okénko práce
Jaroslav Fišer, Dobraprace.cz
4 typy kolegů, kteří dokáží proměnit pracoviště v noční můru
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Hranice 100 eur za MWh u elektřiny pokořena. Co to znamená pro spotřebitele?
Iva Grácová, Bezvafinance
Ohrozí chystaná „superdávka“ bankovní tajemství? Kdo bude nahlížet na vaše účty?
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Nová éra HR: V roce 2024 uspěje ten, kdo dokáže přesvědčit talenty z konkurenčních firem
Marek Pokorný, Portu
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Škody z každodenních rizik rychle rostou. Ochrana se tak více než vyplatí
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Petr Holub, MojeNebankovka