Assistance center teamleader

Základní informace pro nabídku práce / volné pracovní místo

NázevAssistance center teamleader
ProfeseOstatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví
Evidujeme 14 nabídek pro tuto profesi
Mzda od 50000 Kč do 55000 Kč (minimálně 38 hodin týdně)
Zahájení 15.02.2024

Zaměstnavatel

Firma nebo osoba Euro-Center Prague, s.r.o. (Obchodní rejstřík)
Evidujeme 9 nabídek pro firmu Euro-Center Prague, s.r.o.
.

Pracoviště

Adresa
ObecPraha. V obci Praha evidujeme práce
Okresúzemí Hlavního města Prahy. V okrese území Hlavního města Prahy evidujeme práce

Křižíkova 237/36a, Karlín, 186 00 Praha 8 - Mapa

Na tomto místě se zobrazí mapa s informacemi o podnikání a sídlech firem na adrese Křižíkova 237/36a, Karlín, 186 00 Praha 8. Pokud tuto mapu nevidíte, zkotrolujte prosím, zda je ve vašem prohlížeči spuštěn Javaskript.

Kontakt, kontaktní osoba

Jméno:
Telefon: HR.Prague@euro-center.com

Poznámka

Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com V současné době hledáme anglicky a německy mluvící osoby, které by posílily náš pražský tým: I. ÚČEL PRÁCE: Hlavní zodpovědnost za organizaci každodenní práce všech koordinátorů asistenčních služeb a koordinaci založenou na hluboké znalosti asistenčních postupů a porozumění potřebám zákazníků. II. HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI: Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující: - Vyřizování případů zaměřených na složité případy, avšak neomezené na ně - Vedení týmů ve službě s cílem zajistit bezproblémové vyřizování případů koordinátory pomoci po technické i provozní stránce. - Kontrola dodržování dohod o úrovni služeb (SLA) v reálném čase. - školení koordinátorů pomoci - Podpora a kontrola využívání SOP - Včasné upozorňování nadřízených v případě problémů s dostatečným pokrytím směny - V koordinaci s nadřízenými jim pomáhat s celkovou kontrolou případů a zajišťovat nejlepší možná provozní a finanční řešení. - V koordinaci s nadřízenými zajišťovat efektivitu a správnou práci koordinátorů pomoci v operačním systému Globo v reálném čase. - Provádět pravidelné předávání probíhajících případů mezi směnami - Kontrola pojistného krytí a celkových nákladů na případy se zaměřením na případy s vysokými náklady a jejich eskalace nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC). - Pečlivý dohled nad potřebami a problémy koordinátorů. Eskalace závažných problémů zaměstnanců nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC). - Rychlé odhalení a eskalace jakýchkoli závažných provozních problémů nadřízeným a manažerovi AC. - Rychlá eskalace stížností vedoucímu a oddělení QA. - Podpora supervizorů při vyšetřování stížností, pokud je to nutné. - Účast na pravidelných hodnoceních výkonu a poskytování zpětné vazby z těchto hodnocení koordinátorovi asistenčních služeb na žádost vedoucího. - Podpora supervizora v procesu školení nových zaměstnanců, sezónních školení a seminářů. - Rozvíjení týmového ducha a dobré pracovní atmosféry - Na žádost nadřízeného a vedení AC/EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra. III. PROFIL POZICE: Vzdělání / znalosti a zkušenosti: - Vzdělání: bakalářský titul nebo osvědčení o vysokoškolském vzdělání. - Alespoň dva roky na pozici koordinátora asistenčních služeb a staršího koordinátora asistenčních služeb. Jazykové znalosti: - rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina - rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá němčina - žádoucí třetí jazyk Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici - počítačová gramotnost - vedení - schopnost analýzy - pacifikační, koordinační a organizační schopnosti - řešení konfliktů - dobrá práce pod tlakem - silné interpersonální dovednosti - rozhodování Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Informace o nabídce práce1

Referenční číslo 28890080749
Poslední změna nabídky 16.02.2024 11:02
Nabídka naposled uvedena 18.02.2024
Volných míst 1

Další parametry nabídky práce

ProfeseOstatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví, Assistance Center Teamleader
SměnnostJednosměnný provoz
Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovněprávní vztahPracovní poměr - plný úvazek
VhodnostZdravé osoby

Pro koho je tato nabídka práce vhodná.

Úřad práce

Nabídka práce z Úřad práce Praha 8. Evidujeme 2178 nabídek tohoto úřadu práce


Související nabídky práce

Název Mzda Od/Do Nabídek Čerstvých Volných míst
Praha 8 36 100 - 46 600 2 178 73 6 734
Euro-Center Prague, s.r.o. 43 000 - 45 600 9 1 28
Ostatní specialisté v peněžnictví a poj… 48 200 - 55 100 14 1 33

Půjčky - srovnání nabídek úvěrů

Nabídky pro částku 100 000 Kč se splatností 60 měsíců.
 Dodavatel Úrok. sazba
p.a. od
Měsíční
splátka
Celková
cena
Osobní půjčka od Komerční banky
Komerční banka, a.s.
4.70% 1 873 Kč 112 404 Kč
RPSN: 4.80%
Raiffeisenbank Minutová půjčka
Raiffeisenbank a.s.
4.80% 1 877 Kč 112 678 Kč
RPSN: 4.90%
MONETA Money Bank Expres půjčka
MONETA Money Bank, a. …
4.87% 1 881 Kč 112 870 Kč
RPSN: 4.99%
Nejvýhodnější půjčka od Zonky
Air bank a.s. (dříve …
4.49% 1 884 Kč 113 055 Kč
RPSN: 5.05%


Assistance center teamleader, Ostatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví

Dotazy k nabídce práce Assistance center teamleader, Ostatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví

  • Jaká je nabízená mzda pro pozici Assistance center teamleader?

    Nabízená mzda je od 50 000 Kč do 55 000 Kč. Jde o pracovní poměr - plný úvazek minimálně 37.5 hodin týdně. Detail nabídky práce.

  • Která firma nabízí volné místo Assistance center teamleader?

    Tuto pozici nabízí společnost Euro-Center Prague, s.r.o.. Firma Euro-Center Prague, s.r.o. nabízí celkem 9 různých nabídek práce.

  • Jaké je potřebné vzdělání na pozici Assistance center teamleader?

    Pro tuto profesi Ostatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví je potřeba nejméně úso (vyučení s maturitou). Další požadavky najdete na stránce s nabídkou práce.




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.