Referent - oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení

Základní informace pro nabídku práce / volné pracovní místo

NázevReferent - oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
ProfesePracovníci veřejné správy v oblasti daní
Evidujeme 19 nabídek pro tuto profesi
Mzda od 21800 Kč do 31820 Kč
Zahájení 01.08.2024

Zaměstnavatel

Firma nebo osoba Generální finanční ředitelství (Obchodní rejstřík)
Evidujeme 36 nabídek pro firmu Generální finanční ředitelství
.

Pracoviště

Adresa
ObecBrno. V obci Brno evidujeme 4790 nabídek práce
OkresBrno-město. V okrese Brno-město evidujeme 4790 nabídek práce

Šumavská 519/35, 602 00 Brno-Veveří - Mapa

Na tomto místě se zobrazí mapa s informacemi o podnikání a sídlech firem na adrese Šumavská 519/35, 602 00 Brno-Veveří. Pokud tuto mapu nevidíte, zkotrolujte prosím, zda je ve vašem prohlížeči spuštěn Javaskript.

Kontakt, kontaktní osoba

Jméno:
Telefon: 541 511 404
Email: marta.podbrana@fs.mfcr.cz

Poznámka

Upřesňující informace : Referent DPPO - komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní, správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmů právnických osob, provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Referent DPH - provádění daňové kontroly v oblasti daně z přidané hodnoty, vedení daňových řízení formou ústních jednání, provádění místních šetření, provádění vyhledávací činnosti Zaměstnanecké výhody: - flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení

Informace o nabídce práce1

Referenční číslo 29570360761
Poslední změna nabídky 18.06.2024 06:06
Nabídka naposled uvedena 21.06.2024
Nabídka platí do 17.08.2024
Volných míst 1

Další parametry nabídky práce

ProfesePracovníci veřejné správy v oblasti daní, Referent - Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
SměnnostPružná pracovní doba
Minimální vzděláníÚSV s maturitou
Pracovněprávní vztahSlužební poměr
VhodnostZdravé osoby

Pro koho je tato nabídka práce vhodná.

Úřad práce

Nabídka práce z Úřad práce Brno-město. Evidujeme 2092 nabídky tohoto úřadu práce


Související nabídky práce

Název Mzda Od/Do Nabídek Čerstvých Volných míst
Brno-město 29 400 - 38 000 2 092 136 6 689
Okres Brno-město 26 300 - 29 600 4 790 316 19 799
Brno 26 300 - 29 600 4 790 316 19 799
Generální finanční ředitelství 24 700 - 34 000 36 30 42
Pracovníci veřejné správy v oblasti daní 24 300 - 31 900 19 14 25
Služební poměr 30 600 - 37 000 188 88 1 436
Pružná pracovní doba, Brno-město 33 600 - 36 700 903 62 2 449
ÚSV s maturitou, Brno-město 35 100 - 40 100 523 31 2 849
Služební poměr, Brno-město 19 900 - 20 800 10 11 11
Zdravé osoby, Brno-město 26 400 - 29 600 4 737 299 19 674

Půjčky - srovnání nabídek úvěrů

Nabídky pro částku 100 000 Kč se splatností 60 měsíců.
 Dodavatel Úrok. sazba
p.a. od
Měsíční
splátka
Celková
cena
Osobní půjčka od Komerční banky
Komerční banka, a.s.
4.70% 1 873 Kč 112 404 Kč
RPSN: 4.80%
Raiffeisenbank Minutová půjčka
Raiffeisenbank a.s.
4.80% 1 877 Kč 112 678 Kč
RPSN: 4.90%
MONETA Money Bank Expres půjčka
MONETA Money Bank, a. …
4.87% 1 881 Kč 112 870 Kč
RPSN: 4.99%
Nejvýhodnější půjčka od Zonky
Air bank a.s. (dříve …
4.49% 1 884 Kč 113 055 Kč
RPSN: 5.05%


Referent - oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení, Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Dotazy k nabídce práce Referent - oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení, Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

  • Jaká je nabízená mzda pro pozici Referent - oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení v obci Brno?

    Nabízená mzda je od 21 800 Kč do 31 820 Kč. Jde o služební poměr. Detail nabídky práce.

  • Která firma nabízí volné místo Referent - oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení?

    Tuto pozici nabízí společnost Generální finanční ředitelství. Firma Generální finanční ředitelství nabízí celkem 36 různých nabídek práce.

  • Jaké je potřebné vzdělání na pozici Referent - oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení?

    Pro tuto profesi Pracovníci veřejné správy v oblasti daní je potřeba nejméně úsv s maturitou. Další požadavky najdete na stránce s nabídkou práce.




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.