Samostatný referent / samostatná referentka - hospodář / hospodářka
Základní informace pro nabídku práce / volné pracovní místo
Název | Samostatný referent / samostatná referentka - hospodář / hospodářka |
Profese | Sekretáři (všeobecní) Evidujeme 46 nabídek pro tuto profesi |
Mzda | od 21710 Kč do 31820 Kč |
Zahájení | 01.10.2024 |
Ukončení | 30.09.2025 |
Zaměstnavatel
Firma nebo osoba | Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace (Obchodní rejstřík)
Evidujeme 1 nabídku pro firmu Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace. |
Pracoviště
Adresa | Březinova 1383/52, Zábřeh, 700 30 Ostrava 30 |
Obec | Ostrava. V obci Ostrava evidujeme 1719 nabídek práce |
Okres | Ostrava-město. V okrese Ostrava-město evidujeme 1782 nabídky práce |
Březinova 1383/52, 700 30 Ostrava-Zábřeh - Mapa
Na tomto místě se zobrazí mapa s informacemi o podnikání a sídlech firem na adrese Březinova 1383/52, 700 30 Ostrava-Zábřeh. Pokud tuto mapu nevidíte, zkotrolujte prosím, zda je ve vašem prohlížeči spuštěn Javaskript.Kontakt, kontaktní osoba
Jméno: | |
Telefon: | 596 784 375 |
Email: | reditel@zs-brezinova.cz |
Poznámka
1. kontakt e-mailem reditel@zs-brezinova.cz nebo telefonicky Po-Pá 7:00-15:00 hod. na tel. číslo 596 784 375. Popis pracovní činnosti: - komplexní zajištění činnosti sekretariátu školy vč. správy telefonní ústředny - spisová služba a správa písemností - administrativní činnosti dle provozu a potřeb školy - evidence a rozdělování došlé a odeslané pošty - vystavování potvrzení pro žáky a zaměstnance - předarchivace a archivace písemností, následná skartace materiálů dle spisového a skartačního řádu - vedení evidence majetku (standardní i operativní), vč. jeho následného vyřazování po rozhodnutí likvidační komise - zajištění objednávek - vedení skladu učebnic - vedení evidence OOPP a jejich přidělování - komplexní zajištění oblasti personalistiky, zajištění kontroly dodržování pracovně-právních předpisů v oblasti zaměstnanosti, vyřizování personální agend - zodpovědnost za vedení a návrhy v oblastech personální a mzdové agendy (smlouvy, náplně, platové výměry, zápočty) - zajištění podkladů pro PN a OČR - vedení osobní spisy zaměstnanců - vedení evidence MD, RD, dovolených, samostudií - přihlašování a odhlašování zaměstnanců k soc. a zdravot.pojištění - zodpovědnost za statistiky a hlášení v oblasti personální a mzdové agendy - vyřizování hlášení pojistných událostí, provádí rozbory úrazovosti - vedení pokladny školy - zodpovědnost za směrnice v oblasti správy písemností, pracovně-právní a správy majetku Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ideálně ekonomický směr, popř. veřejná správa - znalost práce na počítači (MS Office -primárně Word, Excel) - psaní všemi deseti na počítači- bude ověřeno při pohovoru - samostatné řešení úkolů, schopnost analytické, koncepční a organizační práce - proaktivita - dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti - ochota se dále vzdělávat - flexibilita - odpovědnost - výpis z rejstříku trestů - znalost pracovně právní problematiky s vazbou na zákoník práce a provádějící předpisy - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Další požadavky: - znalost školského zákona č. 561/2004 Sb. v platném znění s vazbou na prováděcí předpisy výhodou - znalost alespoň jednoho cizího jazyka na komunikační úrovni výhodou - znalost systému eSpis Lite výhodou - znalost systému RESK software výhodou - znalost systému Škola online výhodou - znalost systému vedení úrazů České školní inspekce výhodou Zaměstnanecké výhody: - práci u stabilního zaměstnavatele - kvalitní pracovní prostředí - pracovní dobu přes pracovní týden (víkendy volné) - 5 týdnů dovolené - 2 dny zdravotního volna - stravování s příspěvkem FKSP přímo ve školní jídelně - příspěvek na penzijní pojištění ve výši až 500 Kč/měsíc - odměny za pracovní a životní výročí - finanční ohodnocení dle platové třídy s možnosti nadtarifní složky platu a odměn dle platné legislativy Nástup možný IHNED. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis K přihlášce připojte: - strukturovaný profesní životopis - kopie dokladu o nejvyšším vzdělání - kopie kurzů a osvědčení prokazující zvyšování kvalifikace Přílohy přihlášky se uchazečům automaticky nevrací. Je možné si je osobně vyzvednout, nebo o navrácení písemně požádat do 30 kalendářních dnů od doručení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyžádané přílohy přihlášky budou po uvedené lhůtě skartovány. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v zalepené obálce označení "Výběrové řízení - samostatný referent" řediteli školy nebo ekonomce školy. Dokumenty je možné také zaslat elektronicky - datovou zprávou nebo e-mailem (reditel@zs-brezinova.cz) - při využití e-mailové formy budou originály předány při výběrovém řízení. VYBRANÍ UCHAZEČI BUDOU POZVÁNI NA ÚSTNÍ POHOVOR Kontaktní osoba: RNDr. Jan Veřmiřovský, Ph.D., MBA, LLM, MPA, MSc., ředitel školy, e-mail: reditel@zs-brezinova.cz
Informace o nabídce práce1
Referenční číslo | 30056160720 |
Poslední změna nabídky | 23.09.2024 08:09 |
Nabídka naposled uvedena | 27.09.2024 |
Volných míst | 1 |
Další parametry nabídky práce
Profese | Sekretáři (všeobecní), Samostatný referent / Samostatná referentka - hospodář / hospodářka |
Dovednost | Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B, Psaní všemi deseti na počítači - bude ověřeno při pohovoru |
Dovednost | Práce s PC - textový editor (Word) |
Dovednost | Práce s PC - tabulkový procesor (Excel) |
Dovednost | Práce s PC - internet a elektronická pošta |
Dovednost | Ekonomika - psaní na stroji, Psaní všemi deseti na počítači - bude ověřeno při pohovoru |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Minimální vzdělání | VŠ Bakalářské |
Pracovněprávní vztah | Pracovní poměr - plný úvazek |
Výhoda | Podnikové stravování, Stravování s příspěvkem FKSP přímo ve školní jídelně |
Výhoda | Dovolená navíc, Stravování s příspěvkem FKSP přímo ve školní jídelně |
Výhoda | Zvláštní prémie, Stravování s příspěvkem FKSP přímo ve školní jídelně |
Výhoda | Jiné výhody, Stravování s příspěvkem FKSP přímo ve školní jídelně |
Vhodnost | Absolventy |
Vhodnost | Zdravé osoby |
Pro koho je tato nabídka práce vhodná.
Úřad práce
Nabídka práce z Úřad práce Ostrava. Evidujeme 1735 nabídek tohoto úřadu práce
Související nabídky práce
Půjčky - srovnání nabídek úvěrů
Nabídky pro částku 100 000 Kč se splatností 60 měsíců.Dodavatel | Úrok. sazba p.a. od |
Měsíční splátka |
Celková cena |
|
MONETA Money Bank Expres půjčka MONETA Money Bank, a. … |
4.69% | 1 872 Kč | 112 377 Kč RPSN: 4.79% |
|
ČSOB Půjčka na cokoliv Československá obchodní banka, a.s. |
4.79% | 1 877 Kč | 112 651 Kč RPSN: 5.19% |
|
Raiffeisenbank Minutová půjčka Raiffeisenbank a.s. |
4.80% | 1 877 Kč | 112 678 Kč RPSN: 4.90% |
|
Nejvýhodnější půjčka od Zonky Air bank a.s. (dříve … |
4.49% | 1 884 Kč | 113 055 Kč RPSN: 5.05% |
Dotazy k nabídce práce Samostatný referent / samostatná referentka - hospodář / hospodářka, Sekretáři (všeobecní)
Jaká je nabízená mzda pro pozici Samostatný referent / samostatná referentka - hospodář / hospodářka v obci Ostrava?
Nabízená mzda je od 21 710 Kč do 31 820 Kč. Jde o pracovní poměr - plný úvazek. Detail nabídky práce.
Která firma nabízí volné místo Samostatný referent / samostatná referentka - hospodář / hospodářka?
Tuto pozici nabízí společnost Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace. Firma Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace nabízí celkem 1 nabídku práce.
Jaké je potřebné vzdělání na pozici Samostatný referent / samostatná referentka - hospodář / hospodářka?
Pro tuto profesi Sekretáři (všeobecní) je potřeba nejméně vš bakalářské. Další požadavky najdete na stránce s nabídkou práce.
Příbuzné stránky
- Referent Po, Referent Bo, Referent Od - Volná pracovní místa
- Referent Po, Referent Bo, Referent Od, nejvyšší mzda - Volná místa
- Referent recepce, zástup referenta matriky a referenta podatelny - nabídka práce
- Odborný referent/vrchní referent - referent/ka oddělení protiepidemického sokolov a cheb (id 30015277) - nabídka práce
- Referent/ka majetkové správy, finanční referent/ka, referent/ka spisové služby - nabídka práce
- Odborný referent/vrchní referent - referent oddělení protiepidemického sokolov a cheb, - nabídka práce
- Odborný referent/vrchní referent - referent oddělení protiepidemického sokolov a cheb, služební působiště je v karlových varech - nabídka práce
- Odborný referent/vrchní referent - referent oddělení protiepidemického sokolov a cheb, služební působiště je v karlových varech - nabídka práce
- Referent / referentka odboru správy majetku města (investiční referent/ka, referent/ka majetkové správy) - nabídka práce
- Referent / referentka odboru správy majetku města (investiční referent/ka, referent/ka majetkové správy), Kostelec nad Orlicí - nabídka práce
- Samostatná, samostatný účetní - nabídka práce
- Samostatná účetní / samostatný účetní - nabídka práce
Okénko finanční rady
Martin Thienel, Kalkulátor.cz
Iva Grácová, Bezvafinance
Podvodníci čekají na vaši chybu: Jak se nenapálit při vánočních nákupech na internetu?
Marek Pokorný, Portu
Jak snížit daně díky DIPu? Zde je návod pro vyplnění daňového přiznání
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Jak reagovat na konec smlouvy s dodavatelem? Pozor na vyšší ceny
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Flotilové pojištění ušetří firemní finance i starosti, které se týkají služebních i soukromých cest
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna