(senior) technical support specialist
Základní informace pro nabídku práce / volné pracovní místo
Název | (senior) technical support specialist |
Profese | Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií Evidujeme 8 nabídek pro tuto profesi |
Mzda | od 60000 Kč do 75000 Kč |
Zahájení | 01.04.2022 |
Zaměstnavatel
Firma nebo osoba | NVision Czech Republic ICT a.s. (Obchodní rejstřík)
Evidujeme 3 nabídky pro firmu NVision Czech Republic ICT a.s.. |
Pracoviště
Adresa | |
Obec | Praha. V obci Praha evidujeme 21292 nabídky práce |
Okres | Hlavní město Praha. V okrese Hlavní město Praha evidujeme 21294 nabídky práce |
Ohradní 1369/8, Michle, 140 00 Praha 4 - Mapa
Na tomto místě se zobrazí mapa s informacemi o podnikání a sídlech firem na adrese Ohradní 1369/8, Michle, 140 00 Praha 4. Pokud tuto mapu nevidíte, zkotrolujte prosím, zda je ve vašem prohlížeči spuštěn Javaskript.Kontakt, kontaktní osoba
Jméno: | |
Email: | sprochazkova@nvisioncz.com |
Poznámka
Kontakt: e-mail: sprochazkova@nvisioncz.com Upřesňující informace: CO U NÁS BUDETE DĚLAT? Budete se podílet na doručování projektů systémové integrace, budete poskytovat technickou podporu dodávaných řešení, instalovat SW upgrady a odstraňovat problémy v rámci parametrů SLA (identifikace příčiny, hledání řešení, aplikace řešení do výroby). Budete zapojeni do nepřetržité telefonické podpory. Nikdy v tom nebudete sami - máme tým odborníků, který vám bude k dispozici, kdykoli budete potřebovat pomoc nebo narazíte na nový problém. V oblasti vývoje a integrace se pohybujeme již poměrně dlouho a máme rozsáhlé zkušenosti a skvělé technické know-how, o které se s vámi můžeme podělit. A pro hodnocení a kontrolu všech funkcionalit řešení máme vlastní velkou laboratoř. Budete komunikovat jak v rámci společnosti, tak externě s: " naším prodejním týmem - podpora během předprodejního procesu " doručovacím týmem - nastaví řešení, které pak budete podporovat " vývojáři - pokud je nějaká část řešení vyvinuta interně společností NVision " zákazníky - s jejich kontaktním místem a technickými nákupčími " prodejci - možná s nimi budete muset konzultovat řešení konkrétních problémů CO OČEKÁVÁME OD VÁS? " Absolvování vysokoškolského technického vzdělání v oboru telekomunikací nebo informatiky. " Sledování trendů v oblasti IT a telekomunikací. " Máte už pracovní zkušenosti jako technical support specialista / engineer. " Máte praktické zkušenosti s některými telco/IT technologiemi a aplikacemi: SBC, Application Server, DRA/DEA, STP atd. Zkušenosti s MGW a EMS - Ribbon Nokia Genband model G9 hiG 1800. " Prozákaznický přístup. " Komunikaci se zákazníky v angličtině/češtině. VAŠÍ VÝHODOU BUDE Znalost konfigurace uzlů a technologických platforem " Pokud znáte interní protokoly a trasování externí signalizace protokolů SIP, DIAMETER, SS7. " Bylo by pro vás výhodou mít praktické zkušenosti s řešením problémů, konfigurací technologií platforem jako je Linux, Open Stack, virtualizace, cloud, mikroslužby, kontejnery, orchestrace, NFV. " Smysl pro obchod a orientace na zákazníka. " Komunikace v ruštině (není nutná). Hledáme odborníky a proaktivní kolegy, kteří zvládají své úkoly plnit samostatně. Máte možnost realizovat své vlastní nápady a inovace. Lidé, kteří mají svou práci rádi, oceňují týmovou práci a dokážou dosáhnout stanovených cílů, jsou vítáni! ******************************************************************************** WHAT WILL BE YOUR JOB ABOUT? You will participate on the systems integration projects delivery, will provide technical support of delivered solutions, install SW upgrades and troubleshoot problems within SLA parameters (identifying the cause, finding solution, applying solution to production). You will be involved in 24/7 on call support. You will never be alone - we have a team of experts to stand by anytime you need help or run into a new issue. We have been in development and integration business for quite some time and have broad experience and deep technical know-how to share with you. And to evaluate and check all functionalities of the solution we have our own large laboratory. You will interact inside and outside of the company with: " our sales team - supporting them during the pre-sales process " delivery team - they will be setting up solution you will then support " developers - if any part of a solution is developed in-house by NVision. " customers - their point of contact and technical buyers " vendors - you may need to consult with them solution of particular issues YOU SHOULD " Have a technical university degree in telecommunications or computer science. " Be in touch with trends in IT/telecommunication sector. " Have worked as technical support specialist / engineer. " Have practical experience with some of telco/IT network's nodes: SBC, Application Server, DRA/DEA, STP, etc. Experience with MGW and EMS - Ribbon Nokia Genband model G9 hiG 1800. "
Informace o nabídce práce1
Referenční číslo | 25072000796 |
Poslední změna nabídky | 06.04.2022 11:04 |
Nabídka naposled uvedena | 08.04.2022 |
Volných míst | 1 |
Další parametry nabídky práce
Profese | Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií, (Senior) Technical Support Specialist |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Minimální vzdělání | ÚSV s maturitou |
Pracovněprávní vztah | Pracovní poměr - plný úvazek |
Vhodnost | Zdravé osoby |
Pro koho je tato nabídka práce vhodná.
Úřad práce
Nabídka práce z Úřad práce Praha 4. Evidujeme 2638 nabídek tohoto úřadu práce
Související nabídky práce
Název | Mzda Od/Do | Nabídek | Čerstvých | Volných míst |
---|---|---|---|---|
Praha 4 | 35 200 - 43 100 | 2 638 | 92 | 7 427 |
Okres Hlavní město Praha | 20 000 - 30 600 | 21 294 | 747 | 67 638 |
Praha | 27 800 - 30 600 | 21 292 | 747 | 67 636 |
NVision Czech Republic ICT a.s. | 50 300 - 67 300 | 3 | 1 | 3 |
Technici uživatelské podpory informační… | 57 800 - 65 900 | 8 | 1 | 9 |
Technici uživatelské podpory informační… | 46 400 - 55 400 | 5 | 0 | 6 |
Pružná pracovní doba, Hlavní město Praha | 28 500 - 31 800 | 3 612 | 140 | 10 602 |
ÚSV s maturitou, Hlavní město Praha | 33 700 - 37 800 | 1 415 | 52 | 3 446 |
Pracovní poměr - plný úvazek, Hlavní mě… | 28 000 - 30 800 | 20 568 | 702 | 65 306 |
Zdravé osoby, Hlavní město Praha | 27 800 - 30 600 | 21 114 | 745 | 66 799 |
Půjčky - srovnání nabídek úvěrů
Nabídky pro částku 100 000 Kč se splatností 60 měsíců.Dodavatel | Úrok. sazba p.a. od |
Měsíční splátka |
Celková cena |
|
Raiffeisenbank Minutová půjčka Raiffeisenbank a.s. |
4.80% | 1 877 Kč | 112 678 Kč RPSN: 4.90% |
|
MONETA Money Bank Expres půjčka MONETA Money Bank, a. … |
4.87% | 1 881 Kč | 112 870 Kč RPSN: 4.99% |
|
Nejvýhodnější půjčka od Zonky Air bank a.s. (dříve … |
4.49% | 1 884 Kč | 113 055 Kč RPSN: 5.05% |
|
Splátkový úvěr od Fio banky Fio banka, a.s. |
4.98% | 1 886 Kč | 113 172 Kč RPSN: 6.04% |
Dotazy k nabídce práce (senior) technical support specialist, Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
Jaká je nabízená mzda pro pozici (senior) technical support specialist v obci Praha?
Nabízená mzda je od 60 000 Kč do 75 000 Kč. Jde o pracovní poměr - plný úvazek. Detail nabídky práce.
Která firma nabízí volné místo (senior) technical support specialist?
Tuto pozici nabízí společnost NVision Czech Republic ICT a.s.. Firma NVision Czech Republic ICT a.s. nabízí celkem 3 různé nabídky práce.
Jaké je potřebné vzdělání na pozici (senior) technical support specialist?
Pro tuto profesi Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií je potřeba nejméně úsv s maturitou. Další požadavky najdete na stránce s nabídkou práce.
Okénko finanční rady
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Petr Holub, MojeNebankovka
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz