Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)
Základní informace pro nabídku práce / volné pracovní místo
Název | Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní) |
Profese | Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií Evidujeme 89 nabídek pro tuto profesi |
Mzda | od 65000 Kč do 75000 Kč |
Zahájení | 01.10.2021 |
Zaměstnavatel
Firma nebo osoba | Twilio Czechia s.r.o. (Obchodní rejstřík)
Evidujeme 4 nabídky pro firmu Twilio Czechia s.r.o.. |
Pracoviště
Adresa | |
Obec | Praha. V obci Praha evidujeme práce |
Okres | území Hlavního města Prahy. V okrese území Hlavního města Prahy evidujeme práce |
Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1 - Mapa
Na tomto místě se zobrazí mapa s informacemi o podnikání a sídlech firem na adrese Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1. Pokud tuto mapu nevidíte, zkotrolujte prosím, zda je ve vašem prohlížeči spuštěn Javaskript.Kontakt, kontaktní osoba
Jméno: | |
Email: | veronika.pleskova@vplegal.cz |
Poznámka
Požadujeme: - alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory - výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru) - orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu - zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i netechnickým vzděláním prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu - zkušenost s využitím zpětné vazby od klienta za účeleme identifikace a inicializace zlepšení zákaznického rozhraní zaměstnavatele - odpovědný přístup, schopnost koncentrace a spolupráce s ostatními kolegy - pokročilá schopnost time managementu a zvládání stresu Zaměstnanecké výhody4): standardní zaměstnanecké benefity
Informace o nabídce práce1
Referenční číslo | 22599740747 |
Poslední změna nabídky | 16.02.2022 11:02 |
Nabídka naposled uvedena | 14.09.2022 |
Volných míst | 1 |
Další parametry nabídky práce
Profese | Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií, Technical Support Engineer (Customer Interface) / Specialista technické podpory (zákaznické rozhraní) |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Minimální vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Pracovněprávní vztah | Pracovní poměr - plný úvazek |
Vhodnost | Zdravé osoby |
Pro koho je tato nabídka práce vhodná.
Úřad práce
Nabídka práce z Úřad práce Praha 8. Evidujeme 2176 nabídek tohoto úřadu práce
Související nabídky práce
Název | Mzda Od/Do | Nabídek | Čerstvých | Volných míst |
---|---|---|---|---|
Praha 8 | 36 700 - 47 300 | 2 176 | 32 | 6 639 |
Twilio Czechia s.r.o. | 87 000 - 102 800 | 4 | 1 | 5 |
Technici uživatelské podpory informační… | 43 700 - 47 900 | 89 | 2 | 201 |
Půjčky - srovnání nabídek úvěrů
Nabídky pro částku 100 000 Kč se splatností 60 měsíců.Dodavatel | Úrok. sazba p.a. od |
Měsíční splátka |
Celková cena |
|
Osobní půjčka od Komerční banky Komerční banka, a.s. |
4.70% | 1 873 Kč | 112 404 Kč RPSN: 4.80% |
|
Raiffeisenbank Minutová půjčka Raiffeisenbank a.s. |
4.80% | 1 877 Kč | 112 678 Kč RPSN: 4.90% |
|
MONETA Money Bank Expres půjčka MONETA Money Bank, a. … |
4.87% | 1 881 Kč | 112 870 Kč RPSN: 4.99% |
|
Nejvýhodnější půjčka od Zonky Air bank a.s. (dříve … |
4.49% | 1 884 Kč | 113 055 Kč RPSN: 5.05% |
Dotazy k nabídce práce Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní), Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
Jaká je nabízená mzda pro pozici Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)?
Nabízená mzda je od 65 000 Kč do 75 000 Kč. Jde o pracovní poměr - plný úvazek. Detail nabídky práce.
Která firma nabízí volné místo Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)?
Tuto pozici nabízí společnost Twilio Czechia s.r.o.. Firma Twilio Czechia s.r.o. nabízí celkem 4 různé nabídky práce.
Jaké je potřebné vzdělání na pozici Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)?
Pro tuto profesi Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií je potřeba nejméně úso s maturitou (bez vyučení). Další požadavky najdete na stránce s nabídkou práce.
Okénko práce
Jaroslav Fišer, Dobraprace.cz
Kolega zapáchá? Vyřešte citlivou situaci s taktem a nadhledem
Okénko finanční rady
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Marek Pokorný, Portu