Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)

Základní informace pro nabídku práce / volné pracovní místo

NázevTechnical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)
ProfeseTechnici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
Evidujeme 96 nabídek pro tuto profesi
Mzda od 65000 Kč do 75000 Kč
Zahájení 01.10.2021

Zaměstnavatel

Firma nebo osoba Twilio Czechia s.r.o. (Obchodní rejstřík)
Evidujeme 4 nabídky pro firmu Twilio Czechia s.r.o.
.

Pracoviště

Adresa
ObecPraha. V obci Praha evidujeme práce
Okresúzemí Hlavního města Prahy. V okrese území Hlavního města Prahy evidujeme práce

Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1 - Mapa

Na tomto místě se zobrazí mapa s informacemi o podnikání a sídlech firem na adrese Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1. Pokud tuto mapu nevidíte, zkotrolujte prosím, zda je ve vašem prohlížeči spuštěn Javaskript.

Kontakt, kontaktní osoba

Jméno:
Email: veronika.pleskova@vplegal.cz

Poznámka

Požadujeme: - alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory - výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru) - orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu - zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i netechnickým vzděláním prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu - zkušenost s využitím zpětné vazby od klienta za účeleme identifikace a inicializace zlepšení zákaznického rozhraní zaměstnavatele - odpovědný přístup, schopnost koncentrace a spolupráce s ostatními kolegy - pokročilá schopnost time managementu a zvládání stresu Zaměstnanecké výhody4): standardní zaměstnanecké benefity

Informace o nabídce práce1

Referenční číslo 22599740747
Poslední změna nabídky 16.02.2022 11:02
Nabídka naposled uvedena 14.09.2022
Volných míst 1

Další parametry nabídky práce

ProfeseTechnici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií, Technical Support Engineer (Customer Interface) / Specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)
SměnnostJednosměnný provoz
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovněprávní vztahPracovní poměr - plný úvazek
VhodnostZdravé osoby

Pro koho je tato nabídka práce vhodná.

Úřad práce

Nabídka práce z Úřad práce Praha 8. Evidujeme 2073 nabídky tohoto úřadu práce


Související nabídky práce

Název Mzda Od/Do Nabídek Čerstvých Volných míst
Praha 8 35 300 - 46 200 2 073 13 6 406
Twilio Czechia s.r.o. 87 000 - 102 800 4 1 5
Technici uživatelské podpory informační… 45 200 - 51 000 96 3 209

Půjčky - srovnání nabídek úvěrů

Nabídky pro částku 100 000 Kč se splatností 60 měsíců.
 Dodavatel Úrok. sazba
p.a. od
Měsíční
splátka
Celková
cena
MONETA Money Bank Expres půjčka
MONETA Money Bank, a. …
4.69% 1 872 Kč 112 377 Kč
RPSN: 4.79%
ČSOB Půjčka na cokoliv
Československá obchodní banka, a.s.
4.79% 1 877 Kč 112 651 Kč
RPSN: 5.19%
Raiffeisenbank Minutová půjčka
Raiffeisenbank a.s.
4.80% 1 877 Kč 112 678 Kč
RPSN: 4.90%
Nejvýhodnější půjčka od Zonky
Air bank a.s. (dříve …
4.49% 1 884 Kč 113 055 Kč
RPSN: 5.05%


Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní), Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Dotazy k nabídce práce Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní), Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

  • Jaká je nabízená mzda pro pozici Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)?

    Nabízená mzda je od 65 000 Kč do 75 000 Kč. Jde o pracovní poměr - plný úvazek. Detail nabídky práce.

  • Která firma nabízí volné místo Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)?

    Tuto pozici nabízí společnost Twilio Czechia s.r.o.. Firma Twilio Czechia s.r.o. nabízí celkem 4 různé nabídky práce.

  • Jaké je potřebné vzdělání na pozici Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)?

    Pro tuto profesi Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií je potřeba nejméně úso s maturitou (bez vyučení). Další požadavky najdete na stránce s nabídkou práce.





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.