Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)
Základní informace pro nabídku práce / volné pracovní místo
Název | Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní) |
Profese | Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií Evidujeme 96 nabídek pro tuto profesi |
Mzda | od 65000 Kč do 75000 Kč |
Zahájení | 01.10.2021 |
Zaměstnavatel
Firma nebo osoba | Twilio Czechia s.r.o. (Obchodní rejstřík)
Evidujeme 4 nabídky pro firmu Twilio Czechia s.r.o.. |
Pracoviště
Adresa | |
Obec | Praha. V obci Praha evidujeme práce |
Okres | území Hlavního města Prahy. V okrese území Hlavního města Prahy evidujeme práce |
Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1 - Mapa
Na tomto místě se zobrazí mapa s informacemi o podnikání a sídlech firem na adrese Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1. Pokud tuto mapu nevidíte, zkotrolujte prosím, zda je ve vašem prohlížeči spuštěn Javaskript.Kontakt, kontaktní osoba
Jméno: | |
Email: | veronika.pleskova@vplegal.cz |
Poznámka
Požadujeme: - alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory - výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru) - orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu - zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i netechnickým vzděláním prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu - zkušenost s využitím zpětné vazby od klienta za účeleme identifikace a inicializace zlepšení zákaznického rozhraní zaměstnavatele - odpovědný přístup, schopnost koncentrace a spolupráce s ostatními kolegy - pokročilá schopnost time managementu a zvládání stresu Zaměstnanecké výhody4): standardní zaměstnanecké benefity
Informace o nabídce práce1
Referenční číslo | 22599740747 |
Poslední změna nabídky | 16.02.2022 11:02 |
Nabídka naposled uvedena | 14.09.2022 |
Volných míst | 1 |
Další parametry nabídky práce
Profese | Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií, Technical Support Engineer (Customer Interface) / Specialista technické podpory (zákaznické rozhraní) |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Minimální vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Pracovněprávní vztah | Pracovní poměr - plný úvazek |
Vhodnost | Zdravé osoby |
Pro koho je tato nabídka práce vhodná.
Úřad práce
Nabídka práce z Úřad práce Praha 8. Evidujeme 2073 nabídky tohoto úřadu práce
Související nabídky práce
Název | Mzda Od/Do | Nabídek | Čerstvých | Volných míst |
---|---|---|---|---|
Praha 8 | 35 300 - 46 200 | 2 073 | 13 | 6 406 |
Twilio Czechia s.r.o. | 87 000 - 102 800 | 4 | 1 | 5 |
Technici uživatelské podpory informační… | 45 200 - 51 000 | 96 | 3 | 209 |
Půjčky - srovnání nabídek úvěrů
Nabídky pro částku 100 000 Kč se splatností 60 měsíců.Dodavatel | Úrok. sazba p.a. od |
Měsíční splátka |
Celková cena |
|
MONETA Money Bank Expres půjčka MONETA Money Bank, a. … |
4.69% | 1 872 Kč | 112 377 Kč RPSN: 4.79% |
|
ČSOB Půjčka na cokoliv Československá obchodní banka, a.s. |
4.79% | 1 877 Kč | 112 651 Kč RPSN: 5.19% |
|
Raiffeisenbank Minutová půjčka Raiffeisenbank a.s. |
4.80% | 1 877 Kč | 112 678 Kč RPSN: 4.90% |
|
Nejvýhodnější půjčka od Zonky Air bank a.s. (dříve … |
4.49% | 1 884 Kč | 113 055 Kč RPSN: 5.05% |
Dotazy k nabídce práce Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní), Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
Jaká je nabízená mzda pro pozici Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)?
Nabízená mzda je od 65 000 Kč do 75 000 Kč. Jde o pracovní poměr - plný úvazek. Detail nabídky práce.
Která firma nabízí volné místo Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)?
Tuto pozici nabízí společnost Twilio Czechia s.r.o.. Firma Twilio Czechia s.r.o. nabízí celkem 4 různé nabídky práce.
Jaké je potřebné vzdělání na pozici Technical support engineer (customer interface) / specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)?
Pro tuto profesi Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií je potřeba nejméně úso s maturitou (bez vyučení). Další požadavky najdete na stránce s nabídkou práce.
Příbuzné stránky
- Podpora v nezaměstnanosti - máte nárok?
- Kalkulačka podpory v nezaměstnanosti 2020 - Nárok na podporu v nezaměstnanosti a její výše
- Výpočet podpory v nezaměstnanosti v roce 2020
- Technical support engineer (inženýr technické podpory) - nabídka práce
- Technical support engineer (inženýr technické podpory) - nabídka práce
- Technical support engineer / inženýr technické podpory - nabídka práce
- Specialisté zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) customer advisor (russian and english knowledge) - nabídka práce
- Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) customer advisor (russian and english knowledge) - nabídka práce
- Specialisté zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) customer advisor (russian and english knowledge) - nabídka práce
- Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) customer advisor (russian and english knowledge - nabídka práce
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Miren Memiševič, Skupina Klik.cz
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Martin Thienel, Kalkulátor.cz
Marek Pokorný, Portu
Jak snížit daně díky DIPu? Zde je návod pro vyplnění daňového přiznání
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select