Úředník/úřednice - referent/ka oddělení správy majetku odboru investic a správy majetku měú brandýs nad labem-stará boleslav
Základní informace pro nabídku práce / volné pracovní místo
Název | Úředník/úřednice - referent/ka oddělení správy majetku odboru investic a správy majetku měú brandýs nad labem-stará boleslav |
Profese | Všeobecní administrativní pracovníci Evidujeme 352 nabídky pro tuto profesi |
Mzda | od 21710 Kč do 31820 Kč |
Zahájení | 15.05.2024 |
Zaměstnavatel
Firma nebo osoba | MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV (Obchodní rejstřík)
Evidujeme 10 nabídek pro firmu MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV. |
Pracoviště
Adresa | |
Obec | Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. V obci Brandýs nad Labem-Stará Boleslav evidujeme 217 nabídek práce |
Okres | Praha-východ. V okrese Praha-východ evidujeme 2081 nabídka práce |
Kontakt, kontaktní osoba
Jméno: | |
Telefon: | 326 909 108 nebo 602 299 954 |
Poznámka
Upřesňující údaje: Nástup dle dohody. Charakteristika vykonávané práce: komplexní zajišťování správy majetku města, výkon samosprávy na úseku pohřebnictví. Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, v označené obálce VŘ/REFERENT OSM do 06.05.2024. Povinné náležitosti písemné přihlášky zájemce: jméno a příjmení uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jdel-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče; příp. další kontaktní spojení na uchazeče, tj. telefon, e-mail. Přihláška ke stažení na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady: životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se vykonávaných činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Kvalifikační předpoklady vzdělání pro výkon práce v 9. platové třídě: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Jiné požadavky pro vykonávanou práci: praxe v oblasti majetkové správy vítána, administrativní dovednosti, uživatelská znalost práce na PC, velmi dobré komunikační schopnosti, přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita, řidičské oprávnění skupiny B. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa. Zaměstnanecké výhody: stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí a při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi, firemní akce v podobě poznávacích výletů, práce vhodná pro absolventy, zaměstnanecké telefonní tarify.
Informace o nabídce práce1
Referenční číslo | 29224180759 |
Poslední změna nabídky | 16.04.2024 09:04 |
Nabídka naposled uvedena | 18.04.2024 |
Nabídka platí do | 06.05.2024 |
Volných míst | 1 |
Další parametry nabídky práce
Profese | Všeobecní administrativní pracovníci, Úředník/úřednice - referent/ka oddělení správy majetku Odboru investic a správy majetku MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav |
Směnnost | Neurčeno |
Minimální vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Pracovněprávní vztah | Pracovní poměr - plný úvazek |
Vhodnost | Absolventy |
Vhodnost | Zdravé osoby |
Vhodnost | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity |
Pro koho je tato nabídka práce vhodná.
Úřad práce
Nabídka práce z Úřad práce Praha-východ. Evidujeme 1807 nabídek tohoto úřadu práce
Související nabídky práce
Název | Mzda Od/Do | Nabídek | Čerstvých | Volných míst |
---|---|---|---|---|
Praha-východ | 22 700 - 33 000 | 1 807 | 129 | 8 475 |
Okres Praha-východ | 15 200 - 46 500 | 2 081 | 106 | 10 630 |
Brandýs nad Labem-Stará Boleslav | 21 900 - 23 800 | 217 | 13 | 1 474 |
MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV | 23 400 - 34 300 | 10 | 4 | 11 |
Všeobecní administrativní pracovníci, P… | 19 200 - 22 100 | 8 | 4 | 9 |
Neurčeno, Praha-východ | 23 100 - 27 000 | 44 | 8 | 119 |
ÚSO s maturitou (bez vyučení), Praha-vý… | 28 300 - 32 300 | 52 | 1 | 82 |
Pracovní poměr - plný úvazek, Praha-výc… | 20 900 - 23 200 | 2 008 | 103 | 10 435 |
Absolventy, Praha-východ | 24 200 - 27 900 | 326 | 19 | 1 917 |
OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, … | 25 000 - 28 900 | 65 | 15 | 211 |
Zdravé osoby, Praha-východ | 20 900 - 23 100 | 2 067 | 104 | 10 584 |
Půjčky - srovnání nabídek úvěrů
Nabídky pro částku 100 000 Kč se splatností 60 měsíců.Dodavatel | Úrok. sazba p.a. od |
Měsíční splátka |
Celková cena |
|
Raiffeisenbank Minutová půjčka Raiffeisenbank a.s. |
4.80% | 1 877 Kč | 112 678 Kč RPSN: 4.90% |
|
MONETA Money Bank Expres půjčka MONETA Money Bank, a. … |
4.87% | 1 881 Kč | 112 870 Kč RPSN: 4.99% |
|
Nejvýhodnější půjčka od Zonky Air bank a.s. (dříve … |
4.49% | 1 884 Kč | 113 055 Kč RPSN: 5.05% |
|
Splátkový úvěr od Fio banky Fio banka, a.s. |
4.98% | 1 886 Kč | 113 172 Kč RPSN: 6.04% |
Dotazy k nabídce práce Úředník/úřednice - referent/ka oddělení správy majetku odboru investic a správy majetku měú brandýs nad labem-stará boleslav, Všeobecní administrativní pracovníci
Jaká je nabízená mzda pro pozici Úředník/úřednice - referent/ka oddělení správy majetku odboru investic a správy majetku měú brandýs nad labem-stará boleslav v obci Brandýs nad Labem-Stará Boleslav?
Nabízená mzda je od 21 710 Kč do 31 820 Kč. Jde o pracovní poměr - plný úvazek. Detail nabídky práce.
Která firma nabízí volné místo Úředník/úřednice - referent/ka oddělení správy majetku odboru investic a správy majetku měú brandýs nad labem-stará boleslav?
Tuto pozici nabízí společnost MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV. Firma MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV nabízí celkem 10 různých nabídek práce.
Jaké je potřebné vzdělání na pozici Úředník/úřednice - referent/ka oddělení správy majetku odboru investic a správy majetku měú brandýs nad labem-stará boleslav?
Pro tuto profesi Všeobecní administrativní pracovníci je potřeba nejméně úso s maturitou (bez vyučení). Další požadavky najdete na stránce s nabídkou práce.
Okénko finanční rady
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Petr Holub, MojeNebankovka
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz