Úředník/úřednice- referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do odboru finančního měú brandýs nad labem-stará boleslav
Základní informace pro nabídku práce / volné pracovní místo
Název | Úředník/úřednice- referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do odboru finančního měú brandýs nad labem-stará boleslav |
Profese | Všeobecní administrativní pracovníci Evidujeme 373 nabídky pro tuto profesi |
Mzda | od 21710 Kč do 31820 Kč |
Zahájení | 15.07.2024 |
Zaměstnavatel
Firma nebo osoba | MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV (Obchodní rejstřík)
Evidujeme 7 nabídek pro firmu MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV. |
Pracoviště
Adresa | |
Obec | Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. V obci Brandýs nad Labem-Stará Boleslav evidujeme 217 nabídek práce |
Okres | Praha-východ. V okrese Praha-východ evidujeme 2081 nabídka práce |
Kontakt, kontaktní osoba
Jméno: | |
Telefon: | 326 909 119 |
Poznámka
Upřesňující údaje: Nástup dle dohody. Charakteristika vykonávané práce: zajišťování daňových poplatků a jejich příslušenství. Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, v označené obálce VŘ/REFERENT OF_9 do 24.06.2024. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu uchazeče (nebo dokladu povolení k pobytu, jdel-li o cizího státního občana), datum a vlastnoruční podpis uchazeče, příp. kontaktní údaje (telefon, e-mail). Přihláška ke stažení na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady: životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů fyzickch osob ne starší 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový dokument nevydá, doloží cizí státní občan čestným prohlášením), ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost. Kvalifikační předpoklady vzdělání pro výkon práce v 9. platové třídě: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Jiné požadavky pro vykonávanou práci: praxe v oblasti výkonu správy daní a poplatků vítána, osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění výhodou, znalost legislativních předpisů souvisejících s vykonávanou činností výhodou, uživatelská znalost práce na PC, administrativní dovednosti, dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost samostatného řešení problémů a samostatného rozhodování, ochota k dalšímu vzdělávání, přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa. Zaměstnanecké výhody: stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí a při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi, firemní akce v podobě poznávacích výletů, práce vhodná pro absolventy, zaměstnanecké telefonní tarify.
Informace o nabídce práce1
Referenční číslo | 29518380789 |
Poslední změna nabídky | 07.06.2024 09:06 |
Nabídka naposled uvedena | 09.06.2024 |
Nabídka platí do | 24.06.2024 |
Volných míst | 1 |
Další parametry nabídky práce
Profese | Všeobecní administrativní pracovníci, Úředník/úřednice- referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do Odboru finančního MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav |
Směnnost | Neurčeno |
Minimální vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Pracovněprávní vztah | Pracovní poměr - plný úvazek |
Vhodnost | Absolventy |
Vhodnost | Zdravé osoby |
Vhodnost | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity |
Pro koho je tato nabídka práce vhodná.
Úřad práce
Nabídka práce z Úřad práce Praha-východ. Evidujeme 1757 nabídek tohoto úřadu práce
Související nabídky práce
Název | Mzda Od/Do | Nabídek | Čerstvých | Volných míst |
---|---|---|---|---|
Praha-východ | 22 800 - 33 300 | 1 757 | 68 | 7 424 |
Okres Praha-východ | 15 200 - 46 500 | 2 081 | 106 | 10 630 |
Brandýs nad Labem-Stará Boleslav | 21 900 - 23 800 | 217 | 13 | 1 474 |
MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV | 22 800 - 33 400 | 7 | 4 | 8 |
Všeobecní administrativní pracovníci, P… | 19 200 - 22 100 | 8 | 4 | 9 |
Neurčeno, Praha-východ | 23 100 - 27 000 | 44 | 8 | 119 |
ÚSO s maturitou (bez vyučení), Praha-vý… | 28 300 - 32 300 | 52 | 1 | 82 |
Pracovní poměr - plný úvazek, Praha-výc… | 20 900 - 23 200 | 2 008 | 103 | 10 435 |
Absolventy, Praha-východ | 24 200 - 27 900 | 326 | 19 | 1 917 |
OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, … | 25 000 - 28 900 | 65 | 15 | 211 |
Zdravé osoby, Praha-východ | 20 900 - 23 100 | 2 067 | 104 | 10 584 |
Půjčky - srovnání nabídek úvěrů
Nabídky pro částku 100 000 Kč se splatností 60 měsíců.Dodavatel | Úrok. sazba p.a. od |
Měsíční splátka |
Celková cena |
|
Osobní půjčka od Komerční banky Komerční banka, a.s. |
4.70% | 1 873 Kč | 112 404 Kč RPSN: 4.80% |
|
Raiffeisenbank Minutová půjčka Raiffeisenbank a.s. |
4.80% | 1 877 Kč | 112 678 Kč RPSN: 4.90% |
|
MONETA Money Bank Expres půjčka MONETA Money Bank, a. … |
4.87% | 1 881 Kč | 112 870 Kč RPSN: 4.99% |
|
Nejvýhodnější půjčka od Zonky Air bank a.s. (dříve … |
4.49% | 1 884 Kč | 113 055 Kč RPSN: 5.05% |
Dotazy k nabídce práce Úředník/úřednice- referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do odboru finančního měú brandýs nad labem-stará boleslav, Všeobecní administrativní pracovníci
Jaká je nabízená mzda pro pozici Úředník/úřednice- referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do odboru finančního měú brandýs nad labem-stará boleslav v obci Brandýs nad Labem-Stará Boleslav?
Nabízená mzda je od 21 710 Kč do 31 820 Kč. Jde o pracovní poměr - plný úvazek. Detail nabídky práce.
Která firma nabízí volné místo Úředník/úřednice- referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do odboru finančního měú brandýs nad labem-stará boleslav?
Tuto pozici nabízí společnost MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV. Firma MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV nabízí celkem 7 různých nabídek práce.
Jaké je potřebné vzdělání na pozici Úředník/úřednice- referent/ka správy daní a poplatků zařazen/a do odboru finančního měú brandýs nad labem-stará boleslav?
Pro tuto profesi Všeobecní administrativní pracovníci je potřeba nejméně úso s maturitou (bez vyučení). Další požadavky najdete na stránce s nabídkou práce.
Okénko práce
Jaroslav Fišer, Dobraprace.cz
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Josef Pavelec, Dálnička.cz
Richard Bechník, Swiss Life Select
Marek Pokorný, Portu